02 februar 2013

America's Funniest Home Videos - en etterlysning av chapbook #9 av Ole Petter Arneberg


For en tid tilbake la jeg ut bilde av min samling av 2012-chapbøkene fra AFV, med en lovnad om at jeg skulle skrive mer om dem ved en senere anledning. Planen min var å vente til hele 2012 serien var ferdig. Men på grunn av somling fra min side har jeg gått glipp av bok #9, Ole Petter Arnebergs IMDb Parents Guide til min forkastede roman Karakterer. 

Jeg har fått bekrefta direkte fra forlagssjefen sjøl, Kenneth Pettersen, at det ikke finnes noen eksemplarer igjen noe sted, det er tomt, utsolgt, borte overalt.

Dermed har jeg et lite problem som jeg håper noen der ute kan hjelpe meg med: dersom du sitter på et ekstra eksemplar av #9, eller av ulike grunner kunne tenke deg å kvitte deg med det ene eksemplaret du har, vær så snill å sende meg en mail på olajostein(at)gmail(dot)com - jeg er villig til å strekke meg et temmelig halvlangt stykke for å komplettere samlingen.

(Dersom en luring har tenkt å påpeke at det er en #9-chapbook på bildet i den tidligere blogposten så kan jeg legge til at det ikke er #9, men #6 som ligger opp-ned).

Jeg kan betale enten kalde harde ståler for boka (som vel kostet 20 kroner i utgangspunktet) - jeg er villig til å gå 3-400 % over utsalgspris, eller vi kan få i stand et bytte.

I bytte kan jeg for eksempel tilby en eller flere av følgende:




Et eksemplar av GORGS PRC,
















... ca. fem kilo Dungeons & Dragons-bøker,



... fire DVD-er uten cover - Sykkeltyvene (De Sica), De syv samuraier (Kurosawa), Matador (Almodovar) og En leksjon i kjærlighet (Bergman),











... Foucaults trebindsverk om Seksualitetens historie + Gadamers Sannhet og metode (mer eller mindre ulest),










... og/eller All Music Guide to Rock, 3rd edition.





















...og om du ikke har boka selv, så spre gjerne ordet videre, jeg har veldig lyst til å få tak i et eksemplar. Finnerlønn til den som hjelper meg.

Ingen kommentarer: